دانستنی های پوشاک

مقالات و مطالب در مورد نحوه صحیح پوشش بر اساس ترندهای روز

دانستنی های پوشاک

مقالات و مطالب در مورد نحوه صحیح پوشش بر اساس ترندهای روز

  • ۰
  • ۰

 

راهنمای جامع نحوه لباس پوشیدن خانم های لاغر

صنعت مد القا کرده است که دختران و خانم های لاغر شادتر، زیباتر و شیک تر هستند و این امر باعث شده میلیون ها دختر برای لاغری و این شکل زیبا تلاش دائم داشته باشند.

اما خانم های لاغر زیادی نیز هستند که با وجود آگاهی از بدن خود میدانند که لاغری معایبی نیز دارد بخصوص زمانی که دوست دارند برجستگی های بدن خود را به نمایش بگذارند.

به همین دلیل ممکن است تلاش برای یافتن لباس مناسب برای خانم های لاغر کار ساده ای نباشد و برخلاف آنچه مجلات مد به ما می گویند ، قرار نیست همه چیز توسط خانم های لاغر پوشیده شود.

اگر شما بسیار لاغر اندام هستید و در تلاش برای یافتن لباس مناسب برای نوع بدن خود هستید ، این مقاله به شما کمک می کند تا به راحتی اجناس ضروری خود و مواردی را که باید از آنها دور بمانید درک کنید و از ایده های انتخاب لباس آن بهره ببرید.

از پوشیدن کفش با پاشنه خیلی بلند خودداری کنید.

وقتی شما لاغر و قد بلند هستید پاشنه های کفش بلند شما را بلندتر و کشیده تر نشان میدهند و این کشیدگی باعث میشود لاغری شما بیشتر به چشم دیگران بیاید.
درست بر عکس کفش های تخت و بوت ها برای خانم های لاغر مناسب تر به نظر میرسد.

خانم های لاغر

رنگ های روشن انتخاب کنید

همه میدانیم که رنگه مشکی باعث لاغرتر دیده شدن میشود و دقیقا برعکس رنگ های روشن باعث بزرگتر نشان دادن سایز بدن میشود، بنابراین خانم های لاغر بهتر است در انتخاب رنگ لباس سراغ رنگ های روشن بروند.

بلوز و پلیورو شومیزهای گشاد بپوشید

بالا تنه جذب و حتی فیت باعث میشود که لاغری شما به چشم بیاید حال آنکه با پوشیدن یک پلیور اوور سایز، یک شومیز گشاد و یک بلوز یک سایز بزرگتر اینطور القا کند که سایز شما بزرگتر از آنچه هست میباشد. پس انتخاب درست برای خانم های لاغر پوشیدن لباسهای کمی گشاد است.

خانم های لاغر

از بستن کمر بند بالای خط کمر خودداری کنید

کمربند اکسسوری ایده آل لاغرهاست .
بستن کمر بند روی بخش میانی بدن جائی بالاتر از کمر لاغری شما را به نمایش میگذارد. کمربند را پائین تر و روی شلوار ببندید و تفاوت آنرا ببینید.

خانم های لاغر

راه راه عمودی ممنوع

یکی از مجبوب ترین راه کارهای لاغری برای خانم و آقایان چاق پوشیدن لباس با راه های عمودی است چرا که بدن را کشیده تر و لاغرتر نشان میدهد، حالا که قرار است شما پرتر دیده شوید باید بر عکس آن عمل کنید یعنی لباس با راه های افقی بپوشید.
حتما چند لباس راه راه افقی داشته باشید.

خانم های لاغر

جین جذب نپوشید

هدف از جین جذب لاغر نشان دادن شماست پس برای شما خانم های لاغر جین اسکینی انتخاب اشتباهی است به جای آن از جین هایی با پاچه های گشاد، دم پا گشاد، مام استایل و یا کلاسیک استفاده کنید.
سمت جین جذب و فاق کوتاه نروید.

یکرنگ بپوشید

پوشیدن لباس های از نوک سر تا پا یک رنگ وطرح های یکسان در بالا تنه و پائین تنه ایجاد توهم پر بودن و حجم میدهد پس شما لاغر ها این را انتخاب کنید.

  لایه لایه بپوشید

پوشیدن لایه های روی هم نیز به ایجاد توهم حجم و پری کمک میکند پس با پوشیدن یک کت خواه جین خواه چرم روی لباس به لایه های لباس اتان اضافه کنید یا یک گردنبند شلوغ استفاده کنید و خودتان را پر تر جلوه دهید.
گره زدن یک روسری و دستمال گردن دور گردن اتان نیز همین کمک را به شما میکند که ضمن کوتاه تر نشان دادن گردن  به نظر برسد که پرتر هستید.

خانم های لاغر

اهمیت سایز آستین لباس

در مورد آستین شما میتوانید هر سایزی بپوشید اما به طور خاص آستین سه ربع مناسب شماست. این آستین در محدوده خط کمری تمام میشود و توجه را به آن سمت میبرد.
سوای آن سعی کنید آستین های چین دار و گره دار بپوشید چرا که باعث میشود شانه های شما باز شود و توجه از روی بازوهای لاغرتان برداشته شود و پر تر دیده شوید. لباس حجم دار در بالا تنه و یا در ناحیه کمر کمک شایسته ای به خانم های لاغر برای پنهان کردن لاغریشان میکند و سایز را بزرگتر نشان میدهد..

هر جزئیاتی روی آستین دوست و کمک شما به حساب میاید آستین های گلدوزی شده تا آستین های تور.

توجه به پائین تنه

در پائین تنه هر آنچه میپوشید بایست از روی کمر شروع شود حالا میخواهد شلوار پارچه ای، دامن و یا شلوارک باشد.

طرح دار و چاپ دار بپوشید

داشتن چند طرح متوسط تا بزرگ روی لباس چه پائین تنه چه بالا تنه ایجاد حجم و پری را برای شما به ارمغان میاورد. این یک روش بصری عالی است که میتوانید در انتخاب لباس روزانه اتان داشته باشید.
همچنین می توانید از چاپهایی استفاده کنید که بین نقوش فاصله زیادی داشته باشند. این به شما کمک می کند تا به دلیل خالی بودن فضاها ، پرتر به نظر برسید.

این طرحها میتوانند هر طرح جذابی که دوست دارید باشند مانند برگهای گرمسیری، طرح های حشرات که شما را به دوران کودکی میبرد، طرح های حیوانی مثل پلنگی و ماری که همه آنها به پر نشان دادن شما کمک میکند.

خانم های لاغرسفید بپوشید

بالا تنه سفید و کمی بزرگتر از سایزتان کمک میکند که لاغری شما کمتر به چشم بیاید.
پوشیدن یکدست سفید نیز همین خاصیت را برای شما خواهد داشت.

استایل مو

موهایی با داشتن استایل شلوغ مثل فر، موی ویو دار و مدل های شلوغ و درهم همه به کل استایل شما حجم اضافه میکند و لاغری شما کمتر دیده میشود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • رها رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی